tisdag 13 januari 2009

Låt den rätte komma in...


Jag såg en film häromdagen. Låt den rätte komma in. Den filmen var en väldigt speciell upplevelse! Såg att den fick guldbaggar för bland annat manus, regi och foto. Jag skulle vilja ge den en guldbagge i "att få människor att vilja ha ett barn öppenhet, om att världen ser ut olika ur olika ögon och att kärleken inte skyr några gränser". Tycker du om vampyrfilmer, skräck och action ska du se någon annan film. Tycker du om drama, ömhet, stillsamma bilder och minnen från åttiotalet är den här filmen någonting du aldrig kommer att glömma.

Jag är hemma idag iallafall. Hann klart med det viktigaste igår så nu har jag tid att vara sjuk... Det är alltid lite långtråkigt så jag har laddat dvd:n med Alias och satt mig i soffan med en vattenflaska och en ny toarulle. Längtar till David kommer hem med nässpray!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.