fredag 6 mars 2009

Jerry Williams och sprit på rummet...




Det är inte varje dag jag går på krogrunda i Göteborg och tittar på Jerry Williams. Det skulle förmodligen aldrig hända överhuvudtaget om det inte varit för att vi åkte dit med jobbet. Tvårätters middag (kantarellsoppan var inte av denna världen, har aldrig ätit någonting med så mycket smak och, ja, det finns liksom inte ord för det) och sedan en och en halv timme fullt ös på scenen. Vi satt ju inte dåligt heller, ett par meter från scenen!

I övrigt så var Göteborg fint - läs: torrt - och jag låt i sängen på hotellet hela dagarna för att mota bort en ruskig förkylning som hotat att drabba mig. Det är som alltid väldigt konstigt att bo på hotell. Detta hotellet var nog av det grymmaste jag vart på, med inbyggd flasköppnare i duschen (?!), privat kassaskåp och ett hemligt kylskåp fullt med sprit på rummet. Mycket lustigt och långt ifrån den värld jag normalt lever i!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt! Gamla hederliga Jerka. Än finns det tydligen krut i gubben! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.