söndag 22 mars 2009

Udda solpromenad...





Idag när jag blev sugen på en skön solpromenad visade det sig att mitt planerade sällskap, min syster, var sjuk. Vi bestämde oss för att ta med hennes hund iallafall. Sagt och gjort. Nu är det så att Lunas har problem att gå och alltid har med sin vagn ifall han behöver vila längs vägen. Så varför inte låta Issen dra den?

Det blev en fin promenad, Lunas låg mestadels i vagnen och solade och tittade på alla leende människor vi mötte. Vi gick ner till stan och drack lite från Vättern, köpte glass och munkar och gick hem igen. Ojoj vad trött Issen var sen! För att inte tala om jag själv, som gick som något slags ankare och bromsade hela vägen. Han är så ruskigt stark - tänk om han var lika snabb som stark? Då jäklar hade det gått undan :)

1 kommentar:

  1. Ah, vilka goa bilder det blev! Kan du inte maila över dom? Kramar & tack för att ni tog ut gossen på äventyr när jag var så sjuk & tråkig!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.