måndag 2 maj 2011

Att älska en hund


Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan, så som den jag är


Den jag försöker vara
ge mig min morgondag


Min enda önskan, nu och här
älska mig för den jag är!


Jag är så oändligt tacksam att få dela livet med dessa fantastiska varelser.
Tänk så mycket de gör för oss! Ofta för att få väldigt lite tillbaka.
Tack älskade Emmeli för att du tar så underbara bilder på mina hundar,
och för att du ständigt påminner mig om vad som är viktigast här i livet!

2 kommentarer:

  1. Så fin han är den älskade! Tack för att du finns! Jag har sån tur som får dela mitt liv med dig :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med dessa fyrbenta <3
    Allt de positiva det medför, ren lycka!!
    Vi är lyckligt lottade :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.