söndag 23 oktober 2011

Hemåt


Nu har vi packat bilen och börjat dra oss hemåt. Det märks att vi har många hundar och inte optimalt med plats i bilen. Det blir nog att börja se efter en takbox. Det har varit en fantastisk helg med många upplevelser och goda vänner. Vi har ont överallt och lider av sömnbrist, men sitter här och ler! Fast nu ska det bli skönt att komma hem och lägga benen på soffan.. För alla i flocken, tror jag nog.

Ps. Vi är även trötta i skallarna. Det var väldigt nära att vi åkte hem utan Issen. Hade tagit med honom på rastningsrunda och knöt honom utanför sekretariatet då vi skulle hämta diplom. Så glömde vi honom där, gick iväg och tog farväl av vänner. Hundra meter från bilen slog det mig att Issen satt kvar vid sekretariatet. Det hade säkert gått en halvtimme. Usch, jag skämdes så jag höll på att sjunka genom jorden. Men där satt han kvar, artigt, och väntade på oss. Tack och lov att vi kom ihåg! Jag skulle aldrig kunna sova utan Isse-gubben min <3

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.