fredag 21 oktober 2011

Morgonstund...


...har guld i mund heter det ju. Imorse var det två minusgrader och klarblå himmel. Det gick liksom bara inte att låta bli en morgonpromenad. I eftermiddag bär det av till SM. Jag har tänkt bildblogga tätt därifrån! Men först ska jag jobba lite och packa klart. Det är inte lite som ska tänkas på innan en tävling. Mycket utrustning, mat, kläder och reservdelar som ska med. Men det sak nog gå bra. Vi har ingen brådska. För övrigt är jag inte värst nervös, även jag som vanligt har svårt att få ner maten. Har laddat ordentligt med mat och sömn hela veckan så jag ska klara helgen. Det ska bli otroligt roligt att tävla igen men roligast ska det ändå bli att få träffa alla glada draghundmänniskor. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.