tisdag 25 oktober 2011

Världens bästa


Det här är min älskade sambo David. Det är han som hjälper mig med hundträning, matning, rastning och små och stora beslut. Det är han som följer med och handlar på tävling och hjälper till på utställningar och allskaffens träffar. Det är han som själv har tagit gröna kortet i höst och nu börjat tävla ett eget spann. Det är han som stöttar och peppar mig, ser till att det finns mat på bordet och att huset är varmt när jag kommer hem efter långa blöta kalla träningspass eller arbetsdagar. Det är nog inte svårt att förstå; utan honom hade mitt liv sett fullständigt annorlunda ut.

Men han nöjer sig inte med det. Idag har han överraskat mig med att boka en helkroppsmassage till mig efter jobbet. Jag måste nypa mig i armen... Hur i hela friden ska jag kunna återgälda honom?! Förslag?

1 kommentar:

  1. Ja du, jag kan bara fråga mig detsamma, hur ska jag kunna återgälda min bättre hälft? Igår fick bilen sina vinterdäck, sen kunde jag slappa i soffan medan maten blev klar och innan jag slocknade i sängen fick jag massage. Vi har helt enkelt tur :)

    /AC
    www.lillaliam.se

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.