söndag 27 november 2011

Finaste presenten!


Jag brukar inte vara vidskeplig eller så, men ibland så undrar jag ändå. Idag, på min alldeles egna födelsedag, har bloggen passerat trettio tusen besökare. Det kan inte vara en slump men nu vill jag berätta för er. Jag är så himla tacksam att ni ägnar tid åt att följa oss, peppa oss och inspirera oss genom glädje och sorg. Jag kan inte beskriva hur mycket det betyder för mig, hur många gånger som era varma kommentarer har stärkt mig och hjälpt mig igenom tuffa tider. Att blogga och dela vår vardag har blivit någonting mer än bara att utvärdera vår träning. Det har blivit någonting som påminner mig om hur mycket medmänsklighet och kärlek som finns i världen.

Tack för att ni finns <3

1 kommentar:

  1. Tack själv för din blogg. Den inspirerar mig mycket ska du veta! :)
    /Lasse

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.